Årsmøte avholdt 14. februar

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 17. februar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årsmøtet ble avholdt 14. februar og det var god oppslutning. Alle saker ble gjennomgått iht. sakslisten og enstemmig godkjent.

Styrets medlemmer som var på valg, tok alle gjenvalg.Vi ser frem til en ny sesong og ønsker alle vel møtt når første dugnad skal skje. Foreløpig er det godt snødekke over alt. Klubbens lotteri ble trukket på årsmøtet - se de heldige vinnere.

Det er bare så vidt en når ned til posten - godt at det meste er elektronisk nå :-)

Nydelig vær og høye brøytekanter - spennende å møte våren etter en riktig snøvinter.

Kjetil fikk vandrepokolaen for sin seier i Match - klubbmester i begge deler / første gangen det har skjedd  ? Nei, det er det ikke - vi trodde feil. Det har vært dobbelt mester før. men da i Klubbmester senior og Klubbmester Match. Beklager Per Krogh - du hadde begge i 1997  og i 2000.

Klubben lotteri ble trukket på årsmøtet og de heldige vinnere ble:

Fritt spill 2018                                                Edgard Bergh
Bilde - gave fra Jens Petter Gregersen    - Pieter Van den Berg
Bilde - gave fra Jens Petter Gregersen    - Synnøve Frantzen
Gavekort                                                         Kari Tømte
Gavekort                                                         Barbro Afseth Fredriksen