Forberedelser til sesongen

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 1. mars 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ny sesong nærmer seg – tross mye snø på bakken pågår forberedelsene til en flott sesong 2018. Steinar er tilbake og begynner med forberedelser i «Låven» - ettersyn, sliping, smøring etc. av maskiner.Styrets leder har sammen med sportslig og pro har hatt første møte i sesongen og vi planlegger mange aktiviteter.

Vi fortsetter samarbeidet med Atlungstad Golf og vår Pro for 2018 som i 2017,  blir Gabriella Gundersrud. Det er vi svært godt fornøyd med.

Følgende er planlagt:

VTG – kurs     12. og 13. mai

26. og 27. mai

9. og 10. juni

18. og 19. august

Flott om du allerede nå får med deg venner og bekjente – alle er hjertelig velkommen.

Faddere: Til de som går på VTG-kurs har vi behov for faddere – kunne du være en av dem ? Oppgaven er veldig hyggelig, møte den nye spilleren og blir med ut på banen for å gå noen hull minst to ganger. Vi vil gjerne at de nye skal føle at de har noen «kjente» på banen, og dette er en fin anledning til å knytte felles bånd.

Golfens dag   21. mai (2. pinsedag)

Ta med venner for å prøve hva golf er – uhøytidelig presentasjon og en «smaksprøve» på vår flott aktivitet.

Treninger  med Pro – onsdager i mai /juni og august/september

Gabriella skal ha Prodag hos oss onsdager i 2018 (lik 2017).

Vi planlegger temakurs og vil gjerne ha innspill på hva dere ønsker av temaer. Flott om dere gjør det innen påske, slik at det blir med i planleggingen.

Treninger med egne ressurser Trener 1 og Trener 2

Vi planlegger juniortreninger og nybegynner / høy - hcp treninger i år som i fjor. I tillegg vil vi gjerne få til mere spill på banen for de som ikke synes det er like enkelt å «komme seg utpå» alene.

For de av dere som vil forberede golfsvingen, har Pro Gabriella timer på Espern, Hamar om vinteren. Dere melder dere på via Golfbox – se vedlagte veiledning.

Håper på en fantastisk sesong i 2018