Minner om Årsmøtet den 14. februar kl. 18.30

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 24. januar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Viser til utsendt innkalling til årsmøte 14. februar kl. 18.30 i Moelven Industriers hovedkontor - kantine, Industriveien, Moelv

.Forslag som ønskes behandlet må være sendt styret senest to uker før årsmøtet - 31. januar.Sakspapirer sendes ut på mail en uke før møtet.Håper mange møter og deltar i diskusjonene og forberedelse til ny sesong. Medlemsmøtet ga oss innspill og ønsker. Andelseiere som ikke er medlemmer, er hjertelig velkommen på møtet, men uten stemmerett.

Banen er dekket av snø (lenge siden sist det har vært så mye)  og vi håper det fortsetter med en stabil snøvinter - god beskyttelse og "fin vanning" når det smelter.

Årsmøte 14. februar 2018 kl 18.30

Sted: Moelven Industriers hovedkontor - kantine, Industriveien, Moelv.

Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest 2 uker før årsmøtet – dvs. senest den 31. januar.

Fullstendig saksliste og andre nødvendige saksdokumenter med forslag skal være tilgjengelig for medlemmene senest en uke før årsmøtet.

Revisors beretning fremlegges i møtet.

Vi minner om at de som ønsker å skifte medlemskategori sender en mail til klubben så snart som mulig og senest rett etter årsmøtet, da blir faktureringen riktig.

Andelseiere som ikke er medlemmer er velkommen til møtet, men uten stemmerett.

Hjertelig velkommen til årsmøtet – det er viktig å få innspill, så vi håper å se deg.

Mjøsen Golfklubb
For styret