Ta med en venn

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 21. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle medlemmer av en golfklubb kan invitere en ikke-golfer til en nihullsrunde på hjemmeklubben. Runden er kostnadsfri, men prøvespilleren må legge igjen kontaktinformasjon slik at klubben kan ta kontakt i etterkant.Optimalt kan medlemmet og vennen booke tid når som helst, og det reserveres en starttid kun for disse to.

Så enkelt gjøres det:

1. Medlemmet ringer klubben og avtaler en tid. Klubben reserverer ballen.
2. Ved oppmøte fyller medlemmet ut «Ta med en venn»-blanketten som klubben har fått tilsendt fra NGF. Denne fungerer som en slags greenfeebillett.
3. Medlemmet og vennen spiller en nihullsrunde. Alle smiler - vennen oppdager gleden med golf.
4. Klubben tar kontakt med vennen i etterkant med tilbud om nye aktiviteter/videre oppfølging.