Mjøsen Golfklubb

Velkommen til Mjøsen Golfklubb!

Vi i Mjøsen Golfklubb vil gjerne ønske deg velkommen som medlem i klubben vår. Mjøsen Golfklubb er en klubb for alle typer golfspillere. Vi prøver å finne en balansegang mellom spenningen med spillet, naturopplevelsen og det sosiale aspektet. I løpet av sesongen arrangerer vi flere turneringer og medlemsmøter for å fremme nettopp dette. I tillegg kan du alltid ta det en tur til Mjøsen for å trene, spille eller å slå av en prat med likesinnede. Dette er tilbud som vi håper du som spiller vil benytte deg av.

Informasjon til medlemmene sendes via mail og legges ut under nyheter på hjemmesidene. Hver husstand mottar bladet Norsk Golf.

Frivillige i samarbeide med en pro er ansvarlig for "Nybegynner" kursene våre som går på lørdager og søndager. Påmeldinger til kurs eller protimer kan gjøres direkte til klubben eller via internett. Har du tatt kurs fra før er det bare å kontakte klubben så ordner vi golfkort/ Handicap kort til deg.

Er det ellers noe du lurer på eller har meninger om er det bare å kontakte oss i klubben. Både styret og administrasjonen jobber kontinuerlig for å utvikle klubben. Husk at Mjøsen Golfklubb er til for sine medlemmer. Vi håper du kommer til å trives som medlem i Mjøsen Golfklubb.

Fordeler:
Mjøsen GK' s medlemmer får 20 % rabatt eller annen avtale på naboklubber