Årets 3. HiO - gratulerer til Jan Ivar Høisveen

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 11. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Jan Ivar Høisveen som fikk sin aller første Hole in one i dag. Her med den aktuelle ballen og wooden han brukte. Det skjedde på hull 3 fra 51. For meg (Edgar Bergh)som gikk sammen med han, og han også, så det ut til at ballen gikk kort av flagget. Ingen av oss kunne se ballen når vi gikk mot greenen og undret oss fælt hvor den hadde tatt veien. Jan Ivar lette et par-tre minutter før jeg lurte på om han ikke skulle se i koppen. Det gjorde han, og der lå den. Det kan bli mange Hole in one på Jan Ivar når den første kom så tidlig i karrieren.