Årets siste turneringsdag for Seniorgolfen med 34 deltakere

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 21. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I kveld hadde vi årets siste turneringsdag for Seniorgolfen med 34 deltakere. Det betyr at snittet for i år endte på 33 deltakere, som er ny årsrekord. Ingen av de spillerne som kjempet om pallplasseringer i sammenlagtkonkurransene, fikk det helt til å stemme denne gangen. Kanskje skyldtes det anledningen. Man kan i hvert fall ikke skyldes på spilleforholdene eller greenene som absolutt er kommet i høstform etter arbeidet forrige uke.

Kveldens vinner ble Andreas Ekern med -4.
Anders Aardal gjorde birdie på hull 3, men det holdt likevel bare til 2. plass med -3.
Terje Myrvang hadde birdie på hull 7 og ble nummer 3 med -2 da han har lavere handicap enn de to andre på samme score.

Senioravslutningen vil i år være lørdag 2. oktober med scrambleturnering, bevertning og premieutdeling. Påmelding som vanlig i GolfBox.