Endringen i seniorturneringer grunnet regnbyger og mye vann

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 15. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En hlsen fra Yngve, Roar og Edgar. Det er sannelig ikke enkelt å få avviklet alle tirsdagsgolfene i år mellom alle lavtrykkene, regnbygene og varslene om lyn og torden samtidig som det er mye fukt i bakken fra før.I kveld var det 3 påmeldte ved fristen utløp. Vi har derfor besluttet å utsette kveldens runde til onsdag 23. august. Programmet blir da som følger:- Onsdag 16. august: Front (utsatt fra 8. august)- Tirsdag 22. august: Back (som planlagt)- Onsdag 23. august: Back (utsatt fra 15. august)Etter dette er vi forhåpentligvis tilbake på skjema.