Gjøvik & Toten Golfsenter inviterer Mjøsens medlemmer

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 16. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Åpent for alle som ønsker å prøve golf for kun 295,- per time!Golfsenteret har to Trackman 4 simulatorer i Østre Totenveg 136 på Gjøvik. Her kan du spille golf på markedets mest avanserte og presise simulatorsystem. Trackman 4 systemet lar deg spille på ca 200 av verdens beste baner!

Åpent for alle som ønsker å prøve golf for kun 295,- per time!

Golfsenteret har to Trackman 4 simulatorer i Østre Totenveg 136 på Gjøvik. Her kan du spille golf på markedets mest avanserte og presise simulatorsystem. Trackman 4 systemet lar deg spille på ca 200 av verdens beste baner!

Her kan du spille selskapsrunder, lokale og internasjonale turneringer eller bruke samme treningsfunksjonene som Viktor Hovland bruker for å bli en bedre golfspiller.

For nye golfere har vi gratis utleie av utstyr!

Booking av timer eller kjøp av klippekort kan du gjøre via MATCHI appen eller via link:

Har du spørsmål kan du ta kontakt med Marius Tonsberg Johansen på marius@gtgk.no.

Vi spilles!