Golfamore Trophy på Mjøsen Golfklubb 16. juni

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 27. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi minner om Golfamore Trophy på Mjøsen 16. juni.• Gunstart kl. 09:30, og felles samling ved klubbhuset kl. 09.00• Turneringsavgift 300 kr per lagmedlem (for gjester tilkommer turneringsgreenfee)• Dere konkurrerer i par, i den populære spilleformen greensome, Stableford med 6 obligatoriske utslag per spiller under runden.

Praktisk informasjon:
• Gunstart kl. 09:30, og felles samling ved klubbhuset kl. 09.00
• Høyeste tillatte HCP i turneringen er 36,0 (Spillere med høyere HCP er velkomne til å delta, men spiller da på 36,0) der spilleren med høyest HCP får tilgoderegne 40% av sitt HCP og spilleren med lavest HCP får tilgoderegne 60% av sitt HCP.
• Minst én person i laget må være myndig.