Høstens forberedelser er i full gang

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 6. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle greener er sprøytet en gang etter luftingen og dressingen. Vi skal lufte og dresse selv en gang til før vinterdekking (3 greener + puttinggreen). I tillegg skal alle greener sprøytes en gang til.Vanningsdammen er naturlig fylt av regnet som kom og tappet 2 ganger for å bli kvitt alger.Utslag 9 er flyttet frem omtrent til 40 utslag – dette er kun av sikkerhetsmessige hensyn. Vi observerer stadig baller som kommer over eller på siden av nettet og lander på gårdsplassen både hos oss foran verkstedet, på taket og gårdsplassen på oversiden. Før neste sesong vil vi vurdere varige tiltak.Shopen vil være åpen fremover, men ved mye regn er den stengt. Følg med på gode tilbud.

Kontakt 90980657 hvis dere har spørsmål når shop er stengt.

Det er klart for støping av gulv på overbyggingen av drivingrangen.