Hva skjer i Golfen? Stormøte digitalt mellom NGF og klubbene

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 30. mars 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det avholdes digitalt møte mellom NGF, styreleder og daglig leder i norske klubben i morgen. Vi kommer tilbake med info etter dette. Følg med på Norsk Golf, der komme det mye info. Alle turneringer i NGF regi (forbundsturneringer)er avlyst i april og mai.

-Hva er de vanligste spørsmålene dere får fra klubbene?

- Det er i alt hovedsak to spørsmål eller kommentarer vi får, sier NGFs generalsekretær.
Den ene kategorien handler om når kan vi forvente å åpne eller hvorfor kan ikke golfbanene holde åpne. Den andre kategorien er de som støtter opp om pålegget om å holde anleggene lukket.