Mjøsen Golfklubb søker Head greenkeeper

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 11. oktober 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Steinar kan snart gå over i pensjonistenes rekker og vi søker ny head greenkeeper. Vi har mulighet for en fin overgang med Steinar og ny greenkeeper sammen minst en sesong.En stor takk til Steinar som har stått på for Mjøsen i mange år og er behjelpelig for å få en best mulig overgang og start for en ny.

Mjøsen Golfklubb søker Head Greenkeeper i 100 % fast stilling

Vi søker deg med tidligere erfaring som greenkeeper og relevant utdannelse til fast stilling. Vår nåværende Head greenkeeper skal gå over i pensjonistenes rekker, men blir med i en overgang som sesongarbeider.

Ønskede kvalifikasjoner:
  • Erfaring som greenkeeper eller relevant erfaring/kunnskap fra lignende arbeid
  • Relevant utdanning
  • Erfaring med bruk av større maskiner

Personlige egenskaper:
  • Fleksibel
  • Strukturert
  • Positiv og løsningsorientert
Vi tilbyr:
  • Greenkeeper i 100 % fast stilling
  • Mulighet for videreutdanning
  • Konkurransedyktig lønnsnivå
  • Være med å utvikle Mjøsen Golfklubbs bane

Tiltredelse 1. mars 2025 eller etter avtale.

Søknadsfrist 31.10.24

Søknad sendes styrets leder Eleonore Rønneberg