Mjøsens seniorer har vært på Nes og i Hakadal og spilt LagNM

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 15. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NSG Lagmesterskap er Norges desidert største landsdekkende arrangement, hvor 867 spillere fordelt på 196 lag stiller til dyst. Mjøsen har hatt spillere både på Nes Golfklubb og på Hakadal Golfklubb.

I Hakadal har det vært ett herrelag og ett damelag i 2. divisjon og på Nes har det vært 2 herrelag i 3. divisjon.

I Hakadal gledet spesielt damene seg over at de fikk beholde plassen sin i 2. divisjon. De endte på en 6. plass av 8 lag og herrene endte på en fin 8. plass av 17 lag.
I Nes ble det også en 8. plass og en 17. plass.

Kai Kalve fikk pris for delt 1. plass med 73 slag i brutto.

May
Lagleder