Nåværende situasjon med Coronaviruset

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 21. mars 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er sikkert mange som er spent på hva som skjer i klubben og banen i disse tider. Det vi kan si er at vi følger de instruksjoner og råd vi får fra myndighetene samt fra Norges Idrettsforbund og Norges Golfforbund og handler deretter.Det jobbes i NGF i samarbeid med Greenkeeperforeningen (NGA) og Norsk Golfadministrasjonsforening (GAF) . Det er etablert en beredskapsstab som ser på forhold som påvirkes av den situasjon vi alle er oppe i.Som dere sikkert har sett har golfforbundet (NGF) gått ut med anbefaling om å stoppe all idrettslig aktivitet på bane, driving range og simulatorer fram til og med 26. mars – vi forholder oss til dette inntil ny beskjed kommer.