Overbygget på drivingrangen er ferdig

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 31. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er overbygget på plass og all planering gjort. Gjenstår frø der det er gravd og montering av lys.Da kan vi glede oss til fine treningsforhold selv om det regner fra sesongen 2022.Takk til HC Nannestad for grunnarbeider og Tor Arne Krogsrud, Lars Framnes og Mikkel Amb samt entreprenøren for støpingen i tillegg til alle som har gitt gode rabatter for å gi til vårt prosjekt og støtten Sparebank stiftelsen Hedmark som gjorde det mulig å starte opp.