Seniorgolfen starter tirsdag 1. juni - løpende start

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 30. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Seniorgolfen starter tirsdag 1. juni hvor vi spiller Front (1-9). Påmelding i GolfBox senest tirsdag 1. juni kl 11:00. Det blir løpende start. Første starttid kan bli så tidlig som kl 16:00. Hvis dette blir for tidlig for deg, sender du melding om tidligste starttidspunkt til ebergh@online.no slik at du kan få en av de siste starttidene. GolfBox vil sende deg starttid på mail så fort startlistene er klare.

Praktisk info
  • Ingen premieutdeling etter turneringen.  Det vil være vanlig premiering.  Premiene vil bli samlet opp og delt ut når det blir anledning til dette.
  • Deltakeravgiften er også i år 70 kr som betales til konto 1604.04.81587.  Det vil lette arbeidet med føring av regnskap betraktelig om du betaler inn et akontobeløp for flere runder slik mange av dere gjorde i fjor.
  • Scoreinntasting på telefonen.  En av spillerne i gruppa fører scoren på telefonen, mens en annen fører manuelt scorekort.  Etter runden kontrolleres det manuelle scorekortet mot telefonen.  Ingen scorekort skal byttes, signeres eller leveres.
  • Bevertning etter at du er ferdig med runden.
  • Det vil være også i år være en sammenlagtkonkurranse i Eclectic Brutto, Eclectic Netto og Order of Merit.

Om korona
Norges Golfforbund har utarbeidet retningslinjer for golf med bakgrunn i trinn 2 i den nasjonale åpningen.  Disse vil være overstyrt av kommunale anbefalinger og regler.  I øyeblikket har Ringsaker åpnet opp på restriksjonene, men det kan likevel være lurt å følge med på kommunens hjemmeside.  Også i den kommunen du faktisk bor.

Her er linken til NGS hjemmeside.  https://www.golfforbundet.no/klubb/organisasjon/koronavirus/
Det er viktig at du følger de generelle anbefalingene for forebygging av smitte (ikke reis fra område med mye smitte til område med mindre smitte, vær hjemme om du er syk eller i karantene, hold avstand, unngå ansamling av mennesker, husk håndhygiene og hosteregler etc.).

Vel møtt alle sammen!