Sesongstart - dugnad søndag kl. 12.00

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 4. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Greenene er ”pakket ut”. I går var det lufting og gjødsling som foregikk. Fairwayer (deler) klippes denne uken og greenene må få litt mere tid for å «herde» - det var mye spiring under dukene og det skjer mye nå når det har blitt varmt og nesten ikke kuldegrader om natten.Ta med river, krafser, spader osv. det er nok å gjøre. Fint med jernriver for raking av den utkjørte sanden i bunkere og for å jevne jord i to bunkere som er fyllt igjen.Køller kan det også være lurt å ha i bilen, regner med at muligheten er tilstede etter dugnaden….Håper mange har litt tid til å delta – da blir mye gjort på kort tid. Hjertelig velkommen til ny sesong. Bilde fra befaring 2. mai.

Bilde fra befaring 2. mai

Mye spirer og noen steder må det klippes.