Tre turneringer gjenstår utenom torsdags- og seniorgolfen

Av: Eleonore Rønneberg  |  Publisert: 6. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

På lørdag 9. september er det Mjøs Tour med slagspill og stabelford. Brutto og nettoklasser kan alle være med på og her må det hulles ut. Stabelford er utvidet slik at den gjelder for alle som vil delta. Spillhandicap max 36 gjelder for alle deltagere, men uansett hcp er det bare å melde seg på ( fra +8 - 54)

Meld deg på

Stabelford går fra 51/49 og er mulig for alle t.o.m. 54 i hcp

Netto- og brutto spille felles og det premieres

Beste brutto

Netto samt stabelford premieres etter hvor mange deltagere det er.

Startkontingent 200 kr / 100 kr for junior

Her er det mulighet for alle.

15. september er det Nattgolf med start kl 19:00 puttekonkuranse og grilling - start på tuneringen når det mørkner.

30. september Avslutningsturnering med Four-ball
To spillere danner side og spiller hver sin ball. Sidens beste resultat på hvert hull teller (regel 23). Score skal være henførbar til den som hadde den. Begge må skrive score og forsikre seg om at det er notert score på alle hull.Enkel servering og premieutdeling etter runden.

Hvis noen ønsker å delta i turneringskomiteen, ta kontakt med Eleonore (90980657). det er plass til mange flere og det er mulighet for opplæring i golfbox med tuneringsoppsett for å kunne benytte den i turneringene.

Hjertelig velkommen til turneringene.